Tuesday, September 12, 2006

Day 12!!!

I was reminded yesterday that I haven't updated. Well, I didn't have much to update. Since Thursday I have been sick, nothing to write home about, but enough to keep me down. I have been working on my eating still though. Every three hours, small meals, lots of whole foods. Good stuff.

I'm finally feeling better. So tonight it is 2o min. TJ and Ab Jam. I just realized that two people I know who read my blog will be expecting day 30 stats. OMG! I had better get my arse in gear! LOL!

I have an invitation to attend a free TK class. HMMM. How free would it be if I had to drive/fly to Canada? Still sounds like a great way to spend some money.

So there you have it. I'm still on track. Just a little bump in the road. No biggy, movin on.

4 comments:

KellyC_bb said...

Yeah, I don't see you having a lot of reasons to fly to Winnipeg :0)

leannwoo said...

Well, it could be fun. I have heard that Winnipeg is beautiful!

irish_robbie said...

Leeann!!

I just saw your post on my blog and responded...here it is for you in case you don't check there...

Oh Leann!! PLEASE don't get me wrong...I would take the POST Camp BLUES 10 times worse and CAMP STILL would have been WELL WORTH IT!!!

Depriving yourself from something SO wonderful just so you don't miss it is just crazy!!

It's just like the saying,
"It's better to have loved and lost than to have never loved at all"...

If that is whats keeping you back or giving you hesitation about going you gotta give yourself a big SMACK or HUG and just take that leap!!! There is NO EVENT outside my wedding that has had a bigger impact on me in my life!!! That Camp was sooooooo amazing!!!

KellyC_bb said...

LOL! Can't you just see him jumping up and down in front of the computer, trying to get this message across?
robbie, you're too cute!

He's right though: post camp blues - I'll take 'em, 'cause they're POST camp!
I think our wooooo is going to make every effort to join us next year . . .